Colofon

Aanleiding, doel
Deze website is tot stand gekomen door actieve samenwerking van het bestuur en de leden van de Oranjevereniging Scharnegoutum e.o. Met het maken van deze site is een belangrijk doel voor ogen gesteld. Dit doel is een zo compleet mogelijk beeld geven van de activiteiten, evenementen en gebeurtenissen rond de de vereniging.

Suggesties, opmerkingen, fouten
Er wordt met uiterste zorg gewerkt om het geheel zo compleet, correct, actueel en toegankelijk mogelijk aan te bieden. Wij streven ernaar de site zo eenvoudig en gebruiksvriendelijk mogelijk te houden. De site is dan ook voortdurend in ontwikkeling. Suggesties, vragen of opmerkingen over de inhoud van de website kunt u via email richten aan de webmaster. Ook als u meent dat deze site fouten bevat, niet volledig is of anderzijds verbeterd kan worden horen wij dit graag van u.

Auteursrecht en copyright
Het auteursrecht op de afbeeldingen van deze website wordt uitdrukkelijk voorbehouden. Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten worden ontleend, en het bestuur van de Oranjevereniging Scharnegoutum e.o. doet ook nadrukkelijk afstand van de verantwoordelijkheid wat betreft het misbruiken van informatie die afkomstig is van deze site.