Dorpsfeesten 2011

Op deze pagina zal stapsgewijs alle informatie met betrekking tot de dorpsfeesten 2011 gepubliceerd worden.

-----------------------------------------------------------------------------
Video's
- Youtube filmpje over de act van team St. Martensdyk tijdens de dorpsavond met het nummer 'Roodkapje' van Pater Moeskroen [link]
- Filmpjes over inzending buurtvereniging 'De Hurdriders' (act tijdens de dorpsavond en rodeorijden) [link]
- Filmpje over praalwagen/loopgroep W. Santemastrj. & M de Jongstrj (Thriller van Michael Jackson) [link]
- Youtube over demo 'Zumba' tijdens kerkdienst zondagochtend [link]

- Woensdag 31augustus [link]

- Donderdag 1 september [link]

- Optocht vrijdag (externe bron: skearnegoutum.nl) [link]
- Vrijdag 2 september [link]
- Rodeo tijdens meerkamp + prijsuitreiking meerkamp [link]
- Taartbakwedstrijd [link]
- Zaterdag 3 september [link]

Programma vrijdagavond in het dorpshuis

Gewoontegetrouw is er op vrijdagavond in het dorpshuis een theatergroep o.i.d. Op het moment van het drukken van de programmaboekjes was nog niet precies duidelijk hoe deze avond dit jaar zou worden ingevuld. Vandaar dat het programma later in de de dorpsomroeper vermeld is, en het is ook hier na te lezen: [pdf].

Aankondigingen Oranjefeesten 2011
- Vooraankondiging Oranjefeesten 2011 (feb. 2011) [pdf]
- Vooraankondiging Oranjefeesten 2011 (jul 2011) [jpg]
- Flyer met data over de optocht en de muziekbands [jpg]

Thema
Tijdens de jaarlijke vergadering van de Oranjevereniging is door een stemming het thema van de dorpsfeesten 2011 vastgelegd. Het thema voor de praalwagens en de dorpsavond is dit jaar:
'Griezelen'

Dit thema is bij de praalwagens en de straatversiering terug te vinden. Ook zal de dorpsavond op donderdagavond in het teken staan van het thema van dit jaar.